Beste wijkbewoner(s),

Onze wijkvereniging bestaat inmiddels ruim één jaar en we hebben een aantal leuke activiteiten op de rit staan zoals je kunt zien op onze website. Wij zouden graag hiermee willen doorgaan en zelfs uitbreiden naar meer activiteiten voor jong en oud. Ook heeft de gemeente ons gevraagd om een (grote) activiteit te organiseren voor Gouda 750 jaar. Kortom genoeg ambities binnen onze Wijkvereniging Westergouwe.

Om deze ambities waar te maken hebben we echt dringen meer vrijwilligers nodig om onze vereniging draaienede te houden.Als bestuur hadden wij gehoopt dat er zich afgelopen jaar meer vrijwilligers hadden gemeld, de werkelijkheid ligt op dit moment anders. Wij komen op een punt dat het teveel gaat worden voor zowel het huidige bestand vrijwilligers maar ook voor het bestuur.

We kunnen wel zeggen dat we op een kritiek punt zijn beland van doorgaan of stoppen, en dat zou voor onze wijk eeuwig zonde zijn. Vandaar dat wij dringend versterking vragen om onze mooie vereniging op de rails te houden.

Wij zijn naarstig op zoek naar nieuwe bestuursleden voor bijvoorbeeld media, en andere administratieve taken, en vrijwilligers die zich willen aansluiten bij de groepen activiteiten en leefbaar.

Je kunt je aanmelden via het emailadres:

info@wijkverenigingwestergouwe.nl

meld je aan het is leuk en: hoe meer mensen hoe minder werk!

Met vriendelijke groet

Het bestuur Wijkvereniging Westergouwe