Begin 2020 heeft de wijkvereniging Westergouwe de reanimatiecursus inclusief AED georganiseerd en we zijn blij met alle bewoners die deze cursus hebben gevolgd en zich hebben aangemeld bij HartslagNu.nl. De certificering voor deze reanimatiecursus verloopt officieel na een jaar en moet daarom herhaald worden.

In verband met Covid-19 gaan de reanimatiecursussen door onder bepaalde voorwaarden. Alle cursussen worden door verzorgd met inachtneming van de maatregelen en richtlijnen van de overheid dus inclusief 1,5 meter afstand en er wordt niet beademd (zie bijlage).

De cursus vindt dit jaar plaats op dinsdag 8 juni om 18.30 locatie KC “de Ontdekkingsreizigers”

De kosten hiervoor zijn voor leden € 7,50 en voor niet leden € 15,-.

Er zijn 3 opties om dit te voldoen:
1. Contant voor aanvang cursus (geen wisselgeld aanwezig)
2. Pinnen voor aanvang cursus
3. U kunt het bedrag overmaken naar rekeningnummer NL64 INGB 0008 0592 77 tnv Wijkvereniging Westergouwe met als onderwerp “naam aanwezige-reanimatie 2021”.
(Dit dient 2 dagen voor aanvang bij ons op de rekening te staan).

Bent u geïnteresseerd in de cursus en wilt u zich aanmelden?
Stuur dan voor 24 mei a.s. een e-mail naar leefbaarheid@wijkverenigingwestergouwe.nl onder vermelding van uw naam en adres.

Heeft u nog geen reanimatiecursus gevolgd, maar heeft u hier wel interesse in, meld u zich dan aan leefbaarheid@wijkverenigingwestergouwe.nl
Indien er genoeg instructeurs aanwezig kunnen zijn, zal de reanimatiecursus samen vallen met de herhalingscursus. Anders zal hiervoor een nieuwe datum gezocht worden. Mocht er hier wijzigingen plaats vinden, hoort u dat zo spoedig mogelijk.

Wijkvereniging Westergouwe

Categorieën: Leefbaarheid