Wat was het gezellig en wat een geweldig weer hadden we. Zowel tijdens de opbouw tot in de nachtelijke uurtjes aan toe.

Genieten van een overheerlijk broodje hamburger tot een salade aan toe. Voor de kinderen was er een springkussen en werd er een voetbal clinic gegeven door voetbalvereniging Donk.

Nadat de ouders met jonge kinderen reeds naar huis waren gegaan, bleef er nog een gezellig clubje zitten.

Een aantal van hen heeft ook nog geholpen met opruimen en dat midden in de nacht. Hartelijk dank hiervoor.

Ook willen wij voor de sponsering Plusmarkt van Ee bedanken, elk jaar zijn ze van de partij. Natuurlijk ook alle “vrijwilligers” die hebben geholpen met het snijden van de tomaten, de stokbroden, het klaarzetten van de tafels, springkussen etc. Helemaal top!

De volgende bbq staat alweer op de planning, save the date 3 september 2022. Wilt u ons helpen, groente snijden, tafels e.d. klaarzetten of eventueel helpen bij een andere activiteit, stuurt u dan een e-mail naar activiteiten@wijkverenigingwestergouwe.nl

Heel graag tot de volgende activiteit!

[metaslider id=2371 cssclass=””]
Categorieën: Activiteiten