Vrijdag 8 oktober 20:00 uur Inloggen vanaf 19:30 uur

Wie is de slimste van Westergouwe?

Beste en gezellige medebewoners van Westergouwe,

Het is weer mogelijk om een activiteit te organiseren. Door Covid-19 zijn er echter nog steeds allerlei beperkingen. Daarom gaan we nogmaals online. Zo kunnen we elkaar toch weer ontmoeten. Al is het dan via een scherm.

Deze quiz is geschikt voor iedereen die de leeftijd heeft bereikt om een pub te mogen bezoeken. De vragen zijn zeer divers.

Er zijn dit keer wel kosten aan verbonden: € 2,50 per inschrijving (per e-mailadres, niet per persoon).

Je kunt je voor woensdag 6 oktober opgeven via activiteiten@wijkverenigingwestergouwe.nl

Het inschrijfgeld kun je overmaken naar Wijkvereniging Westergouwe NL64INGB0008059277 o.v.v. pubquiz oktober 2021 en je e-mailadres. Als we je e-mailadres én betaling hebben ontvangen, is je inschrijving afgerond.

Wij gaan op zoek naar leuke prijsjes!
Hou je e-mail in de gaten voor verdere informatie. Tot vrijdag 8 oktober!

Categorieën: Activiteiten