Beste bewoners van Westergouwe,

Ik wil mezelf voorstellen aan u, omdat ik mij kandidaat heb gesteld als penningmeester van de wijkvereniging Westergouwe. Ik ben Steven Vierhout, een Hagenees die met veel plezier nu 3 jaar in Westergouwe woont. Ik ben 54 jaar, getrouwd en heb twee kinderen van 26 en 28 jaar. Ik werk als financieel manager bij de Nederlandse Ski Vereniging. Mijn hobby’s zijn bridgen, series kijken en voetbal kijken. Ik heb me kandidaat gesteld omdat ik graag iets terug wil doen voor de mooie wijk waar we nu met z ‘n tweeën wonen. Ik vind daarnaast dat vrijwilligerswerk belangrijk is voor de maatschappij, waar we allemaal, als we dat kunnen, een steentje aan bij moeten dragen. De verenigingsstructuur is geen onbekende voor mij, ik werk bij een vereniging en voorheen heb ik veel vrijwilligerswerk gedaan voor een korfbalvereniging.

Ik hoop jullie tegen te komen in onze mooie wijk.

Steven Vierhout