Wij hebben een vacature! Komt u ons helpen om verder te bouwen aan onze mooie vereniging?

Wijkvereniging Westergouwe is een vereniging van bewoners van de wijk Westergouwe in Gouda.
De wijkvereniging wil een combinatie zijn van een wijkteam (dat problemen in de wijk aanpakt) en een buurtvereniging (voor de gezelligheid). De vereniging telt momenteel ca 200 leden en is groeiende.

De huidige secretaris heeft besloten haar werkzaamheden over te dragen. Daarom is de vereniging per 1 maart 2023 op zoek naar een:

De secretaris is lid van het bestuur en heeft de volgende taken:

• Verwerken van in- en uitschrijvingen van leden
  • Beheer van het algemene e-mailbox en correspondentie
  • Het verzorgen van de bestuursvergaderingen en bijhorende notulen (± 4-6x per jaar)
  • Beheer van de website samen met de IT beheerder
  • Samen met de andere bestuursleden het opstellen van folders en/of nieuwsbrieven (1 á 2 x per jaar)
  • Verzorgen van drukwerk bestellingen voor de vereniging
  • Administratief ondersteunen van het bestuur en de werkgroepen
  • Onderhouden van contacten met derde partijen

Inschatting benodigde tijd:
ca. 2-3 avonden per maand + bestuursvergadering 6x per jaar

Ben jij betrokken bij onze mooie wijk en wil je een steentje bijdragen, stuur dan vóór eind januari 2023 jouw reactie naar het e-mailadres: info@wijkverenigingwestergouwe.nl

Voor vragen kan je bellen met de voorzitterFrank Vermeer, t: 06-46322837 (graag na 17.00 uur)

Na de aanmelding zal er een gesprek met het bestuur volgen, en zullen de leden ook gevraagd worden om te stemmen op de kandidaat secretaris(sen).