Wegens groot succes willen wij als Wijkvereniging Westergouwe ook dit jaar Halloween met jullie vieren!

Dat kunnen we niet alleen. Daar hebben we jullie hulp bij nodig.

We zoeken bewoners die hun huis omtoveren tot een griezelhuis en (verpakte) trick or treats uitdelen. Voor de aankleding en de verpakte treats moet u zelf zorgen.

U kunt aangeven hoe eng uw huis zal zijn zodat de ouder/begeleider/kinderen zelf kunnen bepalen waar ze heen gaan.

Natuurlijk zoeken we ook kinderen die langs deze huizen gaan.

Iedereen is welkom om deel te nemen, maar je moet zelf voor begeleiding zorgen. Deelname is op eigen verantwoordelijkheid.

Hieronder alles op een rijtje:

• datum zaterdag 28 oktober 2023
  • starttijd 18.30 uur
  • eindtijd 21.00 uur

Uiterste inschrijfdatum: maandag 23 oktober 2023

Inschrijven is mogelijk via activiteiten@wijkverenigingwestergouwe.nl. Graag daarbij vermelden:

• het aantal kinderen dat met u meeloopt en/of
  • het adres van het Halloweenhuis + de engheid van het huis

Op woensdag 25 oktober ontvangt u een e-mail met hoeveel kinderen er zijn opgegeven en de adressen van de huizen die meedoen.