Alleen voor leden: 15% korting bij restaurant Belvedère, Gouda.

Restaurant Belvedère biedt vanaf morgen, 19 maart 2018, een speciale korting aan voor leden van Wijkvereniging Westergouwe. Op vertoon van het bewijs van lidmaatschap, kunnen leden 15% korting krijgen op de gehele menukaart. Dat geldt voor het gehele gezelschap waarmee ze komen, en bijvoorbeeld ook voor dranken.

Lid worden? Klik hier.

Deze samenwerking is restaurant Belvedère aangegaan, om zo het lidmaatschap van de Wijkvereniging te stimuleren. Als tegenprestatie zal op de website een advertentie komen te staan voor het restaurant, en in eventuele andere publicaties van de wijkvereniging.

De korting is niet combineerbaar met andere kortingen.

Als bewijs dienen de leden hun uitgeprinte bevestiging te tonen van hun inschrijving, of deze op hun mobiele telefoon te laten zien. Het bestuur gaat overwegen of hier pasjes voor gemaakt kunnen worden. Bent u uw inschrijvingsmail kwijt, stuur even een mailtje naar buurtverenigingwestergouwe@gmail.com, dan sturen we hem nog een keer toe.

Categorieën: Nieuws