Wij zijn op zoek naar vrijwilligers, die ons kunnen helpen met de volgende punten.
Jurist / verzekeringsadviseur
We zouden graag wat meer willen weten, wat verstandig is wat betreft verzekringen. Het gaat dan voornamelijk om een (bestuurders)-aansprakelijkheidsverzekering en verzekeringen voor activiteiten. Hierover zouden we graag vrijblijvend advies willen krijgen. Dus het zal dan gaan om één of enkele gesprekken.
Sponsoring-vrijwilligers
We willen graag een kleine werkgroep opzetten die zich specifiek richt op het zoeken van sponsors. We willen met regelmaat leuke activiteiten organiseren, waar uiteraard geld voor nodig is. Mensen met ervaring kunnen we goed gebruiken, maar ervaring is geen vereiste.
Leden voor Werkgroep Leefbaarheid
We willen ontzettend graag veel bereiken op dit gebied, en er liggen nog veel punten open. Echter hebben we nog erg weinig vrijwilligers die zich hiermee willen bezig houden. Het gaat bijvoorbeeld om het inventariseren van problemen, het leggen van contacten met instanties, het bespreken van mogelijke oplossingen hiervoor. Een vrijblijvende kennismaking is uiteraard mogelijk.
Wil je ons helpen? Dat zou super zijn! stuur een mail naar: buurtverenigingwestergouwe.nl of naar info@wijkverenigingwestergouwe.nl
Categorieën: Nieuws