Voor leden: 15% korting bij restaurant Belvedère

Alleen voor leden: 15% korting bij restaurant Belvedère, Gouda.

Restaurant Belvedère biedt vanaf morgen, 19 maart 2018, een speciale korting aan voor leden van Wijkvereniging Westergouwe. Op vertoon van het bewijs van lidmaatschap, kunnen leden 15% korting krijgen op de gehele menukaart. Dat geldt voor het gehele gezelschap waarmee ze komen, en bijvoorbeeld ook voor dranken.

Lid worden? Klik hier.

Deze samenwerking is restaurant Belvedère aangegaan, om zo het lidmaatschap van de Wijkvereniging te stimuleren. Als tegenprestatie zal op de website een advertentie komen te staan voor het restaurant, en in eventuele andere publicaties van de wijkvereniging.

De korting is niet combineerbaar met andere kortingen.

Als bewijs dienen de leden hun uitgeprinte bevestiging te tonen van hun inschrijving, of deze op hun mobiele telefoon te laten zien. Het bestuur gaat overwegen of hier pasjes voor gemaakt kunnen worden. Bent u uw inschrijvingsmail kwijt, stuur even een mailtje naar buurtverenigingwestergouwe@gmail.com, dan sturen we hem nog een keer toe.

Stap mee! …in Korte Akkeren.

Als patiënt van het Gezondheidscentrum kunt u wekelijks samen met zorgverleners wandelen op weg naar een betere gezondheid. Het is namelijk bewezen dat wandelen bij diabetes zelfs kan leiden tot afname van medicatie. Maar iedereen, ook zonder diabetes, is van harte welkom om zich aan te sluiten. Er wordt rekening gehouden met alle niveaus. In september wandelen we uiteindelijk, samen met alle deelnemers uit heel Nederland, de finaleloop op het Diabetes Challenge Festival. Het doel is dat iedereen dan minimaal 5 km kan lopen. Sommigen gaan misschien zelfs voor 10, 15 of 20 km.

Voor wie?

Voor iedereen met of zonder diabetes.

Wanneer?

Dinsdag 27 maart om 19:00 uur

Walvisstraat 1

2802 SB Gouda

Aanmelding

Meer weten of meedoen? Kijk op de website van de Nationale Diabetes Challenge.

Bekijk hier de flyer

Overtredingen rijrichting

Diverse bewoners hebben bij ons gesignaleerd, dat er regelmatig tegen de rijrichting in gereden wordt, aan het begin van de Warande / Burgemeester van Dijkesingel, richting de rotonde. Dit is een zeer kwalijke zaak, omdat weggebruikers hierdoor in gevaar worden gebracht. Het lijkt ’s morgens vroeg het meest te gebeuren. We hebben hiervoor de wijkagent op de hoogte gebracht.

Heeft u dit zien gebeuren, geef het dan door aan de wijkagenten. Hoe meer er wordt doorgegeven, hoe beter het probleem kan worden aangepakt.